dimarts, 3 de juliol del 2018

T'espero al somni de sempre, no arribis tard...(Recordant Eva Serra)



La mort sempre arriba massa d’hora… 
Avui ha mort EvaSerra, gran historiadora i gran lluitadora per la llibertat. La vaig conèixer fa molts anys, en aquells temps (també) complicats, quan alguns ja érem independentistes. Germana de la Blanca i de Josep de Calassanç, “El Cala”, que ens va deixar el 2011.

Avui, l’independentisme està de dol...Des d’aquí, continuarem la lluita de sempre, l’eterna lluita per la llibertat.
Bon viatge pels guerrers... Un poema de Carlos Alberto Boaglio, poeta argentí. M'he permès la llicència de canviar la paraula homes per dones.

Les dones que han sabut viure, mai moren. 
S'adormen estones, a estones petites, i el somni infinit és només una excusa. 
Quan jo marxi estén la teva mà i estaràs amb mi, 
i encara que no em vegis, encara que no em palpis, 
sabràs que sempre estaré amb tu.
 I llavors, un dia somrient i vibrant, 
sabràs que he tornat per no marxar mai.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada