diumenge, 19 d’octubre del 2014

Em sento orgullós de ser un de vosaltres


Ho he dit moltes vegades: som les generacions afortunades.
Avui, 19 d'octubre, hem tornat a viure un dia excepcional. Un dia més les emocions han estat tan intenses que ha sigut difícil d'aguantar-les amb fermesa. Com sempre, em vénen al cap aquelles persones que han format part de la meva vida, que tant han lluitat per veure aquest moment i que, malauradament ja no hi són. Avui, un dia més, molts del que formem part del Secretariat Nacional de l'Assemblea hem portat ben visible la fotografia del nostre company Santi Pons. El recordem sempre, més encara en aquestes diades tan decisives.
Podria dir moltes coses, però la primera que em ve al cap és que em sento molt orgullós de ser un de vosaltres. Heu fet realitat els meus somnis i els de tants companys i companyes. Sou increïbles! Començant per les nostres assemblees (territorials, sectorials i exteriors) i acabant per l'última persona que s'ha incorporat a aquest procés tant extraordinari.
Em sento molt orgullós de poder compartir amb tots vosaltres aquests moments únics en què, no només formem part de la història,,, és que l'estem escrivint cadascun de nosaltres!
Som afortunats... no en tingueu cap dubte. 
Guanyarem.. no en dubteu ni un moment.
Som la força de la gent. Som els que fem possible allò que sembla impossible!
Una abraçada virtual a tots i a cadascun de vosaltres!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada