dimecres, 7 de setembre del 2022

De veritat??? o...ara resulta que l'ANC divideix! (Reflexions de Fede Font de l'Assemblea de base de Sant Joan Despí)

En Fede Font és un bon amic de Sant Joan Despí. Ens coneixem des del 2012, quan es va crear l’assemblea territorial del seu poble. Va ser-ne el coordinador durant anys i podem dir que hem compartit moltes hores de feina, moments complicats i, també, moments extraordinaris a l'ANC. Un independentista de cap a peus que ha fet molts i bona feina al Baix Llobregat.

M'ha fet arribar unes reflexions a l'entorn d’aquest proper 11 de setembre i de tot el que l’està envoltant.  Les comparteixo íntegrament i les considero de lectura obligada. Per això, amb el seu permís, les faig públiques en aquest espai digital.. 


De veritat???

De veritat?

Sóc membre de ANC. No per casualitat. Me'n vaig fer membre cansat de veure que no hi havia cap partit ni organització, que pogués acostar-me a la llibertat del meu país.

L'ANC m'ha fet fer molts kilòmetres, moltes manifestacions, fins hi tot he format part d'una cadena humana de punta a punta del país. Totes aquestes mobilitzacions han tingut un punt i a part l' 1 d’Octubre d'ara fa cinc anys, on vaig poder votar pel futur del meu país amb la gran victòria que ens allibera va d'un estat opressor.

El poble vam fer la feina, però, malauradament ,els que no es van ni atrevir ni es van posar d'acord per fer el que ells mateixos ens van prometre, ara tenen les penques de donar lliçons, de dir-me què he de fer.

De veritat?

Els mateixos que ara diuen que ens vam deixar atonyinar, que vam defensar les urnes, que vam sortir al carrer sense por... això era broma.

De veritat?

Ara resulta que l’ANC divideix.

De veritat?

Jo, que tal com diuen els professionals del tema, no en sé de fer política, us dic que...

L'11 de setembre cal anar a la manifestació. Només amb la nostra força, aconseguirem la llibertat del nostre país.

Us ho dic de veritat!

Fede Font. 

Assemblea de base de Sant Joan Despí

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada