diumenge, 17 de setembre del 2017

Eskerrik asko Euskal Herria! Eskerrik asko Gure Esku Dago!


Primer va ser a Donosti, al mes d'agost. També a Gasteiz. Ahir va ser a Bilbo. La gent va omplir els carrers en defensa del referèndum de l'1 d'octubre, en defensa de la democràcia.

La primera vegada que aig ser a Euskal Herria en representació de l'ANC va ser el 9 de setembre de 2014, convidat per Xabier Monasterio, de Zenbat Gara, i per l'Assemblea exterior de l'ANC d'Euskal Herria. Vaig fer-hi una xerrada seguida d'un col·loqui moderat per Gorka Knörr. El final va ser emocionant amb Gorka cantant l'Estaca en català i basc.

Després, el 28 d'octubre de 2014, vaig tornar-hi, aquesta vegada a Tolosa i convidat per Gure Esku Dago, una organització que feia els primers passo per mobilitzar la societat basca pel dret a decidir. . Va ser un debat-col·loqui moderat per Martxelo Otamendi.



Encara vaig tornar a Euskal Herria representant l'ANC el mes de gener de 2015. Va ser a Billabona, de nou convidat per Gure Esku Dago. La xerrada.co·loqui va ser de nou moderada per Martxelo Otamendi.


Les experiències viscudes en aquestes visites són de les que deixen una profunda empremta. Estic satisfet d'haver pogut posar el meu granet de sorra en el creixement i consolidació d'aquesta gran organització que ara ja és Gure Esku Dago.

Moltes gràcies, Gure Esku Dago. Moltes gràcies, Euskal Herria, per la vostra solidaritat. Eskerrik asko zure elkartasunagatik

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada