dijous, 21 de desembre del 2017

Demà, com sempre, la lluita continua


Quatre ratlles, quatre pensaments abans d’anar a votar.

Avui vaig a votar en unes eleccions amb què mai hi havia comptat. Avui vaig a votar en unes eleccions imposades i il·legítimes. Vaig a votar després d’una campanya electoral completament manipulada per les través i les prohibicions constants al bloc independentista. Avui vaig a votar una candidatura, perquè algú va decidir que n’hi havia d’haver tres, de candidatures. Avui vaig a votar per la independència i per restablirà la legalitat arravatada el 28 d’octubre. Avui vaig a votar per retornar al 27 d’octubre i poder iniciar la defensa i la consolidació de la República catalana.

Avui vaig a votar pensant i recordant la lluita independentista que jo he conegut, que jo he viscut i que es remunta als anys 70 del segle passat. Avui vaig  a votar pensant i recordant l’extraordinària experiència dels darrers anys de construcció del moviment popular per la independència que ha acabat sent l’ANC. Avui vaig a votar pensant en la meva gent, la gent de l’ANC, els voluntaris i voluntàries que ho han donat tot durant aquests anys. Avui vaig a votar pensant en l’1 i el 3 d’octubre.

Avui vaig a votar pensant en Jordi Sánchez i en tot el que hem viscut a l’ANC. Avui vaig a votar pensant en Jordi Cuixart i les hores i hores de reunions a la Taula de Forces Polítiques per l’Estat Propi. Avui vaig a votar per l’Oriol Junqueres, per en Joaquim Forn i per tots els represaliats i empresonats per l’Estat espanyol. . Avui vaig a votar pel President i els consellers exiliats.

Avui vaig a votar per tants companys i companyes de lluita que ja no hi són. Avui vaig a votar per en Santi Pons, pels seus pares, pel Lluís Ballús, per la Muriel Casals, per la Patrícia Gabancho... 

Avui vaig a votar.... i demà?

Demà, passi el que passi, la lluita continua... com sempre.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada