dilluns, 4 de juliol del 2016

Les paròdies a Twitter


A Twitter proliferen algunes paròdies de personatges més o menys famosos i cconeguts. Des de la Pilar Rahola al Mas, passant per molts altres, usuaris que s'amaguen darrere d'aquestes caricatures fan les seves piulades amb més o menys gràcia.

Segurament cap d'aquestes paródies acostuma a comportar cap problema. La gent que passeja pel Twitter de seguida veu que aquell personatge, aquell compte, aquella fotografia no correspon a la persona real.

No sé si hi ha gaires casos com el meu. Una persona com jo, que no és no gaire coneguda, més enllà dels àmbits de l'independentisme i de l'ANC, ha tingut "l'immerescut honor" que algú hagi decidit fer-ne una paròdia. El cert és que la paròdia no m'ha tret mai ni un minut de son. Si algú vol fer "gracietes" amagant-se darrere d'un compte anònim de twitter, si no té res més de profit en què invertir el seu temps, ja s'ho farà.  

L'únic que em molesta és que, com no sóc gens famós, hi ha gent de bona fe que creu que la persona que s'amaga darrere d'un @MarfanyReposat sóc jo mateix. Els que em coneixen bé ja saben que mai triaria un pseudonom com el de "reposat", sinó més aviat al contrari. Els que em coneixen bé ja saben que segons quines piulades és impossible que siguin meves, bé pel seu contingut, bé per la manera de dir les coses.

Però, encara hi ha gent de bona fe (afortunadament) que "mossega l'ham". Darrerament han estat els bons companys de Sant Feliu de Llobregat i la mateixa ERC que s'han "enfadat" per una piulada del tal Reposat.

Tampoc no s'hi pot fer res perquè Twitter accepta les paròdies... Què hi farem!

En fi, ens hem d'acostumar a viure i a conviure.... fins i tot amb "graciosos" que amagats darrere un pseudònim actuen amb un marcat infantilisme covard.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada