dissabte, 28 de març del 2020

"Profusió d'òptiques", el microconte del dia (Dia 16 del confinament. Dia 13 de l'Estat de setge)


Confinament, dia 16
Dia 13 de l'Estat de setge


Senzillament junta els llavis i xiula.
Això és tot i…
Mira sempre el costat brillant de la vida.
Mira sempre el costat bo de la vida.
                                    (La vida de Brian)



MICROCONTES PER AL CONFINAMENT 

SETZÈ DIA (DISSABTE 28 DE MARÇ)

Microconte 16 : Profusió d’òptiques
Encarat a la taula de treball del meu estudi, en plena acció laboral, vaig decantar tant el cap que un dels dos ulls de què disposava rodolà per sobre dels fulls i, com que no tinc un escriptori del tot horitzontal, finalment es precipità contra el terra de l’habitació. Per tal de no perdre’l, no li vaig treure l’ull del damunt. Quan posà fi al seu particular èxode, aquell ull reaccionà de la manera més inesperada. Em guaità de tal forma que no vaig poder evitar de ruboritzar-me. I és que aleshores era ell qui no em treia l’ull de sobre. 

Joan Pinyol
(Del llibre Noranta-nou maneres de no viure encara a la lluna. Ed. Setimig, 2001) 
 www.escriptors.cat/autors/pinyolj
#CompartimCultura

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada